Us fa un cafè?

El cafè és el gran amic de l'informàtic (i el tabac també,... però sort que vaig deixar de fumar fa anys). Quantes nits m'ha acompanyat al costat del PC.

Una de les millors coses que pots fer en aquesta vida és ensenyar a la gent el que saps (compartir coneixements, en definitiva), però es nota que la gent està a gust amb tu quan et fan regals com aquest que veieu a la foto... jo l'anomeno la gerra d'en Buenafuente. En el curs de Linux que vaig fer a Girona, hi havia unes alumnes que finalment, han realitzat les pràctiques a la seu d'inatica.com. Són elles les que m'han fet aquest obsequi, i com que sabien que m'agrada el cafè, ho tenien fàcil per escollir aquest regal.

Des d'aquí, vull donar-lis les gràcies pels moments compartits al curs i a l'empresa durant les pràctiques... (també a la resta d'alumnes del curs, clar). Veureu a les fotos que sempre hi ha temps per tot, però, sobre tot, el que espero de veritat és que s'emportin un bon record i uns coneixements que puguin aplicar a la seva vida. Això ja és seu i ningú els hi pot treure, i si els coneixements són sobre programari lliure, doncs millor encara :)

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP