Entrevista a Linux +: Sigues el teu propi jefe

Avui ha sortit el número 6 de la revista digital Linux +. Es pot descarregar en pdf i és gratuït.

Fa uns mesos van deixar-la de crear en paper per distribuir-la exclusivament per Internet.

En aquest número, se'm va demanar realitzar una entrevista per donar empenta als nous autònoms, i animar-los a tirar endavant, explicant la meva pròpia història.

Així que avui em podreu veure tal i com sóc jo, tal com és inatica.com, dintre d'aquesta revista.

Espero que us agradi!!!!

https://es.calameo.com/read/0003210384d52fc5ba3b8

Comentarios

BlocDeveloper ha dicho que…
Hola Rafa,
Segurament no em recordes, vam coincidir a la I Jornada de programari lliure que vam fer a Olot, amb s3os. Jo sí que et recordo i m'ha fet gràcia veure't en aquesta revista :)
M'alegro que et vagi tot bé!!
Records,

Lídia
Rafael Martín ha dicho que…
Hola Lidia, si que m'enrecordo... de fet em vaig animar a fer la de Torroella gràcies a la jornada d'Olot.

Em va agradar molt la història de L'Ingasi el Fuster :D

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet