Premi a la millor iniciativa en l'administració local

Ahir es va celebrar l'entrega dels premis e-tech 2008, en la que he guanyat el premi a la millor inciativa en l'administració local.

És un reconeixement a la feina que faig, ja que no només és un premi que pot lluir la empresa i que sempre fa il·lusió, si no que és un reconeixement a la utilitat final del producte i la facilitat d'ús i de la seva gestió, o sigui, que les coses es fan bé. És el tercer any consecutiu que guanyo un premi i el segon consecutiu dintre de l'administració local.

Realment és una sort i un orgull poder comptar amb els projectes creats per a l'Ajuntament del meu poble. Mai fas millor la feina si treballes dintre del que t'agrada i a sobre per a un poble que t'estimes. Dones el que pots i molt més.

El producte que va guanyar va ser http://www.ajtorroella.org/animals, que és un espai on la gent pot adoptar gossos i gats, re enviar correus sobre algun animal a alguna persona que pot estar interessada, veure on es va trobar el gos o el gat utilitzant la tecnologia de Google maps, etc...

El premi em va ser atorgat de la mà de la Diputació de Girona.

Tot i que aquest premi és un reconeixement, jo personalment creia que tenia més possibilitats de guanyar l'altre proposta que vaig presentar, que era el catàleg de venda de vaixells nautic-cat.com, però t'emportes moltes sorpreses en aquesta vida. De totes maneres, benvingut sigui el premi.


Vaig estar al fòrum amb en Jordi Camps i en Guillem Alsina, tant a la taula i a les xerrades. No puc estar mai millor acompanyat, i és el que us deia, sempre trobes a gent amb la que fas amistat i no només trobes a la competència allà mateix, si no que trobes a lo que jo li dic 'competència amiga' i que moltes vegades col.laborem.


A les xerrades tots van coincidir en lo mateix... el sector de les TIC serà el fonament de la recuperació econòmica del país. Les empreses han d'obrir-se a les noves tecnologies i innovar per ser més competitives i reduir despeses. Jo sempre ho dic... si apostessin pel programari lliure, les empreses s'estalviarien milionades. Ja és una gran ajuda i encara no ha començat la meva feina d'assessorament, imagineu-vos fins on podríem arribar. Jo, veritablement, crec que les TIC tindran un paper fonamental per la recuperació econòmica.

En aquestes xerrades, van comentar que re aprofitaven el codi que tenien creat i que col.laboraven les empreses, o sigui, filosofia del programari lliure, i de fet, en alguna ocasió, l'havien mencionat.

En una de les xerrades, em va impressionar un exemple que van dir... inventar no vol dir només crear coses noves, si no, donar-li noves utilitats a les que existeixen. Doncs bé... per posar un exemple, van dir... per una banda tenim Google Maps, i per l'altre un llistat de cases de lloguer... doncs per què no ajuntar-les i tenim una eina que es diu www.housingmaps.com. I jo em pregunto... no és el que jo vaig inventar exactament fa tres anys, amb el primer premi que vaig aconseguir en el fòrum e-tech i que el projecte es diu www.vimmocat.com???? Siiiii és la mateixa idea!!! i ho han vist ara? vaja... doncs si que van endarrerits els ponents... o jo massa avançat???

Una altra idea que van parlar al fòrum, és una empresa que regala 'ombra'. Què és això... imaginem un espai on sempre fa calor... una empresa demana permís per instal.lar plaques solars... la gent té ombre i la empresa instal.ladora de les plaques solars aprofita el terreny per vendre energia alternativa.... Molt bona pensada, si senyor!!!

Vaig conèixer personalment a en Jordi Martinoy, delegat de la Generalitat de Catalunya a les Comarques Gironines i torroellenc. De fet, ahir erem com a mínim 3 torroellencs al fòrum. Torroella disfruta d'una gran aposta per les noves tecnologies i té una gran representació a les Comarques Gironines. Tots dos ens vam confessar que ens llegíem mútuament els blocs. Per això sempre dic que, moltes vegades, encara que sembli que escrius text per escriure, hi ha molta gent al darrera que ni tan sols penses que poden arribar al teu bloc.

Trobareu més informació a:

- El Punt
- Diari de Girona
- Telenotícies Comarques (sóc fàcil de reconèixer al vídeo... el de la camisa vermella llampant)
- Recull de fotos que vaig prendre al fòrum. (algunes fetes pen en Jordi Camps... Gràcies Jordi!!!)
- Torroellaestartit.com

Doncs res... el dinar molt bo, la companyia també, i el premi, ... una gran il·lusió. Gràcies a tots per confiar en la feina que faig. És un plaer per a mi compartir amb tots vosaltres tota aquesta passió!!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.