El preu del hardware de les noves tecnologies

Jo sempre ho dic... m'encanten les noves tecnologies, però tot té un preu.

He tingut la sort de conèixer a María Peña, treballadora durant 30 anys a la botiga de fotografia Sans de Girona (al costat del Pont de Pedra), que recentment ha tancat després de 54 anys d'activitat.

He parlat amb propietaris d'altres botigues de fotografia, i totes em diuen el mateix... no es poden guanyar la vida amb la venta de màquines de fotografia.

Tot això és veritat. Jo mateix vaig ser propietari d'una botiga d'informàtica i la vaig deixar pel mateix motiu. És impossible sobreviure amb els marges que hi ha, i, a sobre, haver de donar una garantia que saps que no pots cobrir de cap de les maneres. És normal que totes tanquin. Sense anar més lluny, gairebé totes les botigues del Carrer de la Rutlla, han acabat tancant.

Us recomano que us llegiu els comentaris que fan a les entrevistes per què tenen tota la raó. Us enllaço a 3 articles del diari de girona. Només una frase que m'ha atret l'atenció: Les àvies ens acusen de que ja no tenen ni tan sols fotografies dels seus nets ( i és ben veritat per què jo mateix m'he trobat amb aquest cas):
Una llàstima que les noves tecnologies ens maltractin d'aquesta manera, la veritat... i la part bona? doncs haver pogut conèixer a Maria Peña i haver-li ensenyat que les noves tecnologies també la poden ajudar d'altres maneres.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet