Llançada Fedora 10

Ahir va sortir la versió 10 de Fedora.

Ja la tinc descarregada i instal.lada (en català, clar)

Fedora és la distribució amb la que jo treballo pels meus servidors Linux i n'estic molt content. Actualment tinc uns 7 servidors funcionant fa més de 3 anys i ningú em truca mai per res... bona senyal, no?

Cada versió té els seus pros i contres, però de moment no em puc queixar.

Aquesta versió té un live-cd si voleu veure-la sense instal.lar-la, arrenca més ràpid que les anteriors i l'he trobat molt més lleugera.

Estic acabant de provar-la, però em transmet molt bones bibracions. Ja us explicaré.

Si voleu veure uns pantallassos, aquí teniu l'enllaç.

Animeu-vos a provar-la també, que és funcional, estable, sense virus i és gratis i estem en temps de crisi!!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.