Noves entrevistes a la ràdio

En Guillem Alsina (al que veieu al costat meu de la fotografia), és un gran amic que conec de fa molt de temps... un dia us explicarè com el vaig conèixer. Fa uns anys, portava un programa de Noves Tecnologies a Ràdio Salt (97.7 FM).

Quan vaig fer la I Jornada de Programari Lliure del Baix Empordà, en Guillem em va convidar al seu programa per parlar-hi i també va enregistrar les entrevistes dels ponents per emetre-les en el següent programa, després de la Jornada.

Per aquell temps, em van fer un parell d'entrevistes a Ona Rambla i una altra també a la Cadena Ser, però no vaig poder accedir als enregistraments digitals dels programes. Les noves tecnologies ens ajuden a guardar i compartir tots aquests records i sobreviuen al temps.

Doncs bé... he recuperat aquests dos enregistraments de l'any 2005 en format .mp3 que vam fer en el seu moment i els he penjat al marge dret del bloc, a l'apartat d'entrevistes a la Ràdio, per si no hi vau poder assistir, al menys podreu escoltar el que va ser. Ara aquests documents d'àudio estan disponibles per a tots vosaltres.

Tot i així, us deixo els enllaços als programes aquí:

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet