Aquest any no hi haurà SIMO a Madrid degut a la crisis

L'any passat vaig anar al SIMO de Madrid, la fira informàtica més important d'Espanya. Fa un parell d'anys, de tornada, vaig coincidir amb el meu soci tecnològic actual en el tren, i va ser un viatge llarg i profitós per a tots dos.

Aquest any comentava a la meva dóna que no volia anar... cada any sembla el mateix i, la veritat, és que poques noves tecnologies es presenten com a 'noves'. Bàsicament et serveix per contactar amb nous proveïdors als que poques vegades compraràs (al menys en el meu cas). Aquest any estalviarem el viatge, estada, etc..., i sembla ser que no ha estat l'única empresa que ha pensat el mateix

Avui llegeixo al 3cat24.cat que no es celebrarà el SIMO. Sembla que ens hem possat d'acord tots plegats.

Realment és una noticia que reflecteix el mal estat de les companyies i la por a la crisi que tots patim.

Només cal fixar-se en les companyies que NO han volgut participar aquest any:

Telefónica, Vodafone, Orange, Microsoft, Toshiba, Lenovo, Fujitsu i Siemenes, entre d'altres.

Per suposat, inatica.com tampoc hi participarà aquest any (ni els anteriors tampoc). Això, de moment, és aspirar a massa.

Una mala notícia per les noves tecnologies que també pateixen com els altres mercats.

Al menys em va quedar el record de viatjar amb un famós a l'AVE:

Comentarios

Unknown ha dicho que…
Bones Rafa, et volia felicitar pel teu bloc. El vaig descobrir arran dels Premis Blocs Catalunya i ara és un dels que acostumo a mirar sovint.

Continua així, que sempre agrada que ens tinguin ben informats de tot el que passa al món de les Noves Tecnologies.
Rafael Martín ha dicho que…
Hola Sergi.

Moltes gràcies pels teus comentaris. Intentaré oferir, com sempre, el millor del millor, i sempre que pugui. A vegades ja se sap, per la feina o pel que sigui estàs un dies sense poder posar cap post, però tot això forma part del sistema :)

Precissament, ahir vaig publicar un comentari en un post d'en Miquel Serrabassa, quan parlava d'això que m'expliques. Amb els premis, molts de blocaries ens hem donat a conèixer al món, gràcies als premis celebrats:

http://miquel.wordpress.com/2008/10/14/rutina/

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet