Dues de cada tres llars ja estan adaptades a la TDT

Continuant llegint les notícies del 3cat24.cat, veig que dues de cada 3 llars ja tenen TDT. Jo tinc TDT en una de les dues televisions que disposo a la meva llar, i us asseguro que no és tant com diuen:

BENEFICIS:
- Beneficis????? Més qualitat d'imatge??? ara és com obrir un video del Youtube... amb una mica de sort, pot ser que no vegis els degradats del format mpg de la TDT.

PROBLEMES:
- Desconnexions quan passen els vailets amb motos (abans es veien puntets que eren les interferències... ara directament, es talla l'emissió).
- Desconnexions dels canals amb poca potència (com Antena3, Neox, Telecinco, etc... Aquests canals emeten amb poca senyal, al menys a la meva població, i com no es posin les piles... estarem veient només troçets de pel.lícules... a vegades he hagut de canviar de canal per què m'ha resultat impossible seguir normal i corrent una pel.licula de tants de talls... Penseu que estava més estona tallada la connexió que funcionant.
- Quadradets... quan no s'acaba de rebre del tot bé el senyal, moltes vegades apareixen quadradets a la pantalla.

Ja veieu... Personalment crec que la TDT et donarà més problemes que més solucions... és un pas endarrere més que un avanç tecnològic, o si no,... temps al temps.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet