Problemes de connexió amb blogspot.com?

Google es pot permetre tenir errors i té el meu perdò, ja que s'ha guanyat completament la meva confiança.

Sempre que hi ha algun servei a nivell global d'Internet, si google l'ofereix (com els blocs o el webmail), prefereixo el de google. El domini www.rafamartin.info està redirigit cap a un compte que google ofereix per a fer el bloc, i utilitzo l'eina blogspot.com de google.

Últimament em trobo molt sovint aquest error que veieu a la imatge. Es tracta d'un temps d'espera excedit entre que li demano que m'ensenyi aquest mateix bloc i que google em faciliti la web. Sembla com si hi hagués un excés de càrrega en els servidors de blogspot.com i no donessin abast per servir les webs. Després d'una estona, i varis reintents, tot funciona com si res. Mentre no puc connectar al web, miro altres dominis i funcionen a la perfecció, o sigui, que internet funciona.

Això no pretén ser una crítica, però si un anàlisi per intentar esbrinar què passa (podria ser inclús la central que em dóna l'adsl que funcionés malament segons amb quines ip's, per dir algo), i m'agradaria saber si, tots els que esteu utilitzant el mateix sistema de google per al vostre bloc (blogspot.com), esteu experimentant el mateix problema, o bé es tracta d'algun cas puntual.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet