Avui la lluita contra la pobresa. Blog Action Day

Avui és el dia de l'action day (dia d'acció), on els blocaires pengen alguna notícia sobre un problema en concret. Aquest any toca la pobresa.

Jo vull fer una aportació sobre el tema, i ja us podeu imaginar quina és, no?

Se'm posen els cabells de gallina ( o fins i tot d'estruç), quan veig la quantitat de milers de dòlars invertits en software privatiu, sobre tot quan és per senyar als nens. A la vegada, em trobo molta gent que llença (físicament), el seu material informàtic per què se li ha quedat obsolet o bé per què ha renovat maquinari.

Jo em pregunto... Tot això no podria anar a parar a persones necessitades, instal.lats amb software lliure, com linux, etc... i anar a parar a escoles, païssos pobres, etc..? De fet, el problema encara hi serà, però crec que podem ajudar a ensenyar, que la gent tingui una mica d'estudis i gràcies a això, ajudar a que es puguin valdre per ells mateixos.

Cost? 0€.
Legal? 100%
Satisfacció per l'acció feta? 100%

També estaria d'acord amb que part de la inversió que fem en comprar maquinari, anés a parar a comprar ordinadors del 3er. món, com per exemple els olpc.

Això si... m'agradaria saber que realment el material arriba a destí i que no s'ha quedat pel camí. Aquests païssos, a la vegada de probres, molts són corruptes. Llàstima també, no?

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.