Canvi superficial d'imatge del Bloc

Una alumna del curs de Linux que estic acabant d'oferir a Girona, m'ha convençut per canviar la imatge meva a la web. De fet, les fotos que meves que veiu ara mateix en aquesta entrada i en la capçalera, són seves.

He aprofitat per utilitzar-ne alguna de fons de la meva població (Torroella de Montgrí), on intento reflectir el pas del temps. Es veu a un costat meu el vell Montgrí amb el castell medieval i a l'altre costat de la meva imatge, el paisatge exageradament pixelat, representant les últimes tecnologies.

Aprofitant el canvi d'imatge, també he canviat lleugerament el títol. Ja que en Roger de Gràcia ens va comunicar que, realment la paraula Bloc està incorporada al diccionari català, m'ha fet reflexionar i he decidit canviar ja d'una vegada per totes el títol del Bloc.

En aquesta foto que he utilitzat a l'esquerra, es veu de fons Girona, una ciutat que m'ha donat molt i de la qual estic orgullós de formar-ne part.

Abans d'entrar a l'auditori de Girona on es feien els premis blocs, ja tenia intenció de canviar-ne una mica la imatge, però, després de la insistència de l'alumna fotògrafa i de veure que tots els blocs anaven pel mateix camí, m'he animat a fer-ho ja.

Que disfruteu d'aquesta nova imatge!!!

Comentarios

Víctor Pàmies i Riudor ha dicho que…
Doncs el Roger de Gràcia t'ha enganyat: http://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=bloc&operEntrada=0

És la proposta del Termcat i està recollit allà, però al diccionari normatiu (DIEC) encara no hi és.

Però sempre és bo renovar-se.

Salutacions cordials!
Anónimo ha dicho que…
Ep, m'agrada. A la capçalera havia entès, "llegint-la d'esquerra a dreta":

- abans, ho veia tot pixelat. Després de llegir en Rafael Martín ja ho veig tot més clar.

No és una mala lectura, eh? ;)

Sobre el terme "blog"-"bloc", no voldria fer-me pesat. Jo n'hi dic "bloc" perquè precisament el Termcat ho accepta i m'agrada fer servir les paraules en la meva llengua. Però també dic "bueno", "vale" o "hasta" sense massa impunitat; i no em passa res. Així que no sé perquè es debat tant sobre "bloc-blog", "blocaire-blogaire", etc... al final cadascú fa el què vol i amb què es sent més còmode: només així a l'IEC creuran que val la pena [no sé perquè hem d'esperar a que ens manin què fer; no som esclaus, som pioners ;D].
Rafael Martín ha dicho que…
Gràcies pels vostres comentaris.

Em quedo amb BLOC, al igual que crec que hauria d'existir la paraula 'googlejar'. Ho sento per yahoo, però és que 'Yahoojar' sona molt malament ;D

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet