Els creadors de Google recullen el Premi Príncep d'Astúries de Comunicació

Avui sembla que tots els posts venen del 3cat24.cat (la foto és del mateix portal). Continuo llegint, aquesta vegada respecte al Premi Príncep d'Astúries de Comunicació i Humanitats, atorgat als creadors de Google.

Larry Page, fundador de Google, està sorprès de l'èxit del cercador... Jo, la veritat, veuria un caos Internet sense Google, ja que ens ha facilitat molt la vida. Abans hi havia més cercadors (Yahoo!, Altavista, Ozu, Olé, Donde, ....) Tots aquests han anat desapareixent, ja que quan va arribar Google, cerquessis el que volguessis, sempre tenia millor resposta que qualsevol altra, i això és el que li ha donat l'èxit, la gran qualitat dels resultats. Avui en dia, encara és el millor de tots. Jo cerco una paraula als altres i no crec que els resultats que m'ofereixi, em serveixin d'algo, però els de Google si, i ja us ho dic sempre... Feu cas a Google en el que us digui i anireu bé... per algo utilitzo jo mateix el blog seu (blogger.com).

Moltes felicitats als fundadors de Google pel premi, i jo també crec que el vostre negoci continuarà creixent, però, sobre tot, no canvieu d'ideologia, campions!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP