Entrevista a la ràdio. RNE

Demà dimecres 7 d'octubre, cap allà a les 9:00 del matí, em faran una entrevista a Ràdio Nacional d'Espanya, amb en Toni Marin. Tocarem el tema dels Premis Blocs Catalunya en el qual aquest mateix bloc ha quedat finalista. Hi participarem diferents finalistes i parlarem de l'efecte bloc.

Jo em pregunto... a Ràdio Nacional d'Espanya utilitzaran les noves tecnologies i ens podran facilitar la gravació del programa en un fitxer en format .mp3, per penjar-la en el nostre bloc, o anant més lluny encara, en format lliure .ogg per guanyar en qualitat de so i no haver de pagar drets d'autor pel format propietari .mp3? Demà us ho sabré dir.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Hola Rafael, acabo de sentir la teva intervenció a Ràdio 4. Que? Encara viuen al segle XX a RNE? saben què és el mp3?
Unknown ha dicho que…
Molta sort per a tu també. L'entrevista l'he grabat jo mateix des del meu ordinador. Si la vols descarregar o enllaçar-la per mi cap problema. De fet per això està.

Una abraçada i fins divendres a l'Auditori de Girona.

Sergi

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet