Continuem amb l'eco dels Premis Blocs. Avui entrevista a la Cadena SER

Amb el permís de la Cadena SER, publico en el meu bloc, la imatge de la seva web per adornar la notícia.

Avui m'han trucat per participar en una entrevista que faran sobre les 13:30h. Parlarem dels Blocs, la seva utilitat, etc...

S'ha despertat la gent ara? o és que m'ho sembla? Fins ara els blocs eren de persones desconegudes que només escrivíem, però ara ja som gent que aportem informació al sector en el que ens dediquem (les TIC, en el meu cas). La reputació te l'has de guanyar, però una vegada la tens, has de mantenir-la i a més, tens una responsabilitat.

També crees continguts que són utilitzats en altres blocs o noticiaris, i has de ser breu, concís i clar amb el que escrius moltes vegades.

Doncs res... si em voleu escoltar en directe, avui us toca utilitzar el mitjà de comunicació tradicional també.... la ràdio.

Comentarios

Artículos más populares

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.