Què apostes?

Aquesta entrada crec que és força original.

Fa temps, potser 10 anys, vaig dir a un col.lega meu, una frase molt semblant a aquesta:

- Jo aposto que tota la tecnologia es basarà amb internet. Per exemple... sortirà un programa de facturació on tothom tindrà les seves dades en un servidor. D'aquesta manera, quan hi hagi una millora, tothom que utilitzi el programa, podrà gaudir d'aquesta millora.

- Ell em va dir... no crec... no crec. Pensa que hi haurà gent reàcia a que les seves dades estiguin en mans de terceres empreses.


Bé... doncs part d'aquest prognòstic s'ha complert. Avui en dia, podeu utilitzar molts programes a distància (full de càlcul de google, processador de texts de google, o fins i tot, el photoshop online). Fa uns mesos, em vaig trobar a aquest col.lega, i em deia... ostres Rafa, tenies raó. El que em vas dir, comença a fer-se realitat... i això que li vaig dir fa potser uns 10 anys i encara s'enrecorda.

També hem de reconèixer que utilitzar això a través d'internet té uns desavantatges:
- Velocitat
- Seguretat

Però no podem comparar amb les avantatges:
- Actualitzacions on-line sense haver d'instal.lar res
- Còpies de seguretat automàtiques (l'empresa propietària del software és la responsable d'aquestes còpies de seguretat).
- Accessibilitat des de qualsevol lloc, utilitzant un simple usuari i password als nostres documents.
- Comunicació segura enfront nosaltres i el servidor.
- ...

En podem parlar, però jo veig el futur en un present actual.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet