La nova adquisició

Com he comentat en algun post anterior, inatica.com està donant un gir de 180º. Si estic començant a invertir en publicitat, ara amb això no em quedaré curt.

He adquirit un cotxe per l'empresa. Aquesta mateixa tarda estava rotulat. Amb aquesta inversió espero donar la imatge que inatica.com es mereix.

Després de molt cercar, finalment em vaig decidir per aquest vehicle. Hi havia familiars grans de segona mà que no estaven gens malament, però no deixaven de ser de segona mà. Finalment vaig preferir comprar aquest. Un Nissan Micra. Petit però elegant a la vegada, i una cosa important... que és nou, el que fa que tinguis més fiabilitat encara. De fet, pels serveis que ofereixo, no es necessita d'un vehicle amb espai.

Al darrera del vehicle apareixen els tres portals més importants creats fins ara per la meva empresa: www.estartit.es, www.torroellaestartit.com i www.vimmocat.com.

Inatica.com creix cada vegada més, i aquestes inversions són necessàries a vegades per acabar de fer el pas. Així ho crec i espero que amb aquest vehicle pugui donar un millor servei a tots vosaltres.

Gràcies un altre cop a tots per confiar amb els serveis de la meva empresa.

Podeu veure un recull d'imatges d'aquest nou vehicle AQUÍ.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet