Inatica.com a la revista Empresarial Girona

Aquests mesos estic donant una volta de 180º a l'empresa. Estic fent publicitat a la Cadena Ser i ara també a la revista Empresarial Girona. Aquesta revista té més de 700 empreses subscriptores i es troba també en 40 quioscs de la ciutat de Girona, així com en diferents quioscs de les principals ciutats gironines. És de recent creació per part de l'Associació de Joves Empresaris de Girona i ha tingut una molt bona acollida al carrer.

En el proper número (el número 3), que està a punt de sortir, trobareu un article meu en el que parlo sobre dominis i hostings.

Aquest article va dirigit a tota empresa que té contractat un registre de domini i un hosting, però que no sap amb qui, amb què o com.

M'he trobat moltes vegades dominis que estaven enregistrats a noms de terceres empreses, gent que no sap ni tan sols el número de visitants que té la seva web, etc... en fi... barbaritats.

L'article intenta posar ordre a totes aquestes preguntes, indicant què és cada cosa i intentant fer-ho d'una manera amigable, per a què tothom ho entengui.

La política de la meva empresa és fer les coses bé, però, sobre tot, legalment i donant-li total llibertat al client. És el client el que decideix amb quin proveïdor estar. Una de les satisfaccions més gran que pot tenir un client meu, és que em digui... Rafa... estic content amb tu, però m'han vingut amb preus més econòmics i marxo amb ells, i que ho pugui fer sense posar-li cap entrebanc ( això m'ho he trobat, i dir-li al client que no hi ha cap problema i que continuarem essent igual d'amics, és el millor. Per cert... aquest client, uns dies més tard, em demanava poder tornar a portar-li jo tot el tema de dominis i hostings :D ).

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet