Les barbaritats més bàrbares

La societat (i potser el llenguatge dels informàtics també hi ha col.laborat), ha creat un conjunt d'anècdotes estranyes dintre del món de la informàtica.

En aquest post us explicaré algunes que m'he trobat personalment dintre de la meva carrera, i totes reals!!!!

- Un amic em va comentar que quin ordinador s'havia de comprar. D'això ja fa molt de temps. En aquells moments, li vaig dir unes característiques (no recordo quines... potser PIII amb 128 Mb de RAM????). El que li vaig dir que era important, a part de l'ordinador, era el lloc on havia de treballar, còmode i tal. Una taula d'aquestes que venen amb el forat per ficar la torre estaria bé. Llavors em va dir que si un ordinador podia estar dret, per què en una gran superfície comercial de Girona (potser la única que hi havia llavors), li havien dit (se suposa que eren professionals els comercials d'aquella àrea per assessorar correctament al client) que els ordinadors que anaven drets, eren només servidors, que per a ús particular, havia de ser de sobretaula, d'aquells que posaves l'ordinador a la taula i a sobre d'ell el monitor... Jo vaig quedar parat... ja veieu... avui en dia, tots anem amb servidors, llavors, no?

- Quan començaven els problemes reals dels virus, un amic em va preguntar que si quan apagués l'ordinador havia de desconnectar-lo de la xarxa elèctrica. Jo li vaig dir que si, ja que si entrés un llampec o hi hagués una sobretensió, l'ordinador no es veuria afectat, i també la presa de telèfon. Els llampecs també poden entrar per la línia de telèfon. Ell em va dir que no era pels llampecs, si no pels virus, que li havien dit en un lloc que venien ordinadors, que podien entrar per la xarxa elèctrica. Així que segurament, la meva batedora de fer la papilla de la meva nena, deu estar infectada de virus també, jejejeje.

- Heu intentat endollar el cable d'un monitor girant-lo 180º? Les connexions no coincideixen, però jo vaig trobar un ordinador que li havien fet coincidir. El connector, en comptes de tenir forma ample per un cantó i estreta per l'altre, era totalment rectangular!!!! lògicament, aquest client em va portar l'ordinador per que li arreglés.... el monitor li havia deixat de funcionar i no sabia per què.

- Tinc amistats amb vàries botigues informàtiques de tota la comarca. En una de Girona, em comentaven: Has vist aquest senyor que s'ha emportat un disc dur? Doncs m'ha dit que no li funcionava... jo ja sabia que no li funcionaria. I això??? li vaig preguntar estranyat. Per què ahir, quan se'l va emportar vaig veure com se li queia a terra!!!!. A vegades et trobes amb massa bona gent que deixa passar-ho tot, com aquesta botiga d'informàtica.

- Aquesta mateixa botiga d'informàtica, un dia que vaig anar-hi, em van dir... Has vist aquest senyor que sortia per la porta? Si, li vaig dir. Doncs és de Microsoft, del departament antipirateria (vaig veure la tarja que va deixar). Os3... no n'havia vist mai cap en persona. Pensava que no existien. I què tal... heu passat la prova? Doncs si, em va dir el de la botiga. Em deia que volia un ordinador nou (sense dir que era de Microsoft, clar), que volia l'XP, jo li deia que l'ordinador valia tant i l'XP tant, ell deia que no, que no volia pagar el sistema operatiu, i els de la botiga li van dir que cap problema, que li instal.làven un Linux, i gratis. El tiu va insistir, i els de la botiga també, o sigui, que el de Microsoft va marxar de la botiga (suposem que emprenyat per que li volien instal.lar un Linux, gratis, i tot legal, a sobre). jejejeje Aquesta si que és bona, eh? El departament antipirateria de Microsoft comprant un ordinador amb Linux, jejejeje

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet