Els problemes de telefònica

Aquesta companyia sembla que cada vegada va pitjor (totes les companyies, de totes maneres, tenen algo... no ho negarem). Deixant de banda que ara mateix no tinc telèfon (ni fax) a l'oficina (me l'han tallat i no sé per què... jo pago com tothom, o gairebé tothom). Ja és la tercera vegada en el tram d'un any. Penso que com anem escassos de línies a la zona on tinc la seu d'inatica.com, segurament, desendollaran d'un client per donar servei a un altre... i clar... fotut jo. Així anem de bé.

Un client que té contractat el servei de hosting a la meva empresa, ahir, m'enviava un mail dient que telefònica li havia denegat l'entrada al seu sistema d'un mail enviat des del seu servidor de correu habitual (que no és de telefònica). Investigant, he sapigut que telefònica està fent ús d'una llista negra (un llistat de IP'S que estan bloquejades i a través de les quals es denega l'entrada de mails si s'han enviat des d'aquestes IP'S). Resulta que aquesta llista està incorporant últimament IP'S que envien correus propietaris (no spam), i tot i així, es troben en aquestes llistes negres.

O sigui... si en els propers dies teniu problemes amb els mails de telefònica, terra o semblants, ja sabeu de qui és la culpa.

He parlat amb el meu proveïdor de serveis per intentar solventar el tema, i m'ha contestat el següent:

En respuesta a su consulta, indicarle que el mensaje es debido a que Telefónica está haciendo uso de una Lista Negra llamada APEWS, que actualmente está en desuso en Internet por una mala política de gestión de las direcciones IP, puesto que están incluyendo direcciones IP que envían correo legítimo.

Esta situación se la hemos notificado a Telefónica, aunque por el momento no estamos encontrando colaboración por su parte.

De todas formas, confirmarle que todos los correos que se envían a través de los Servidores nuestros son legítimos, y la dirección IP no se encuentra en ninguna Lista Negra pública confiable.

Desde Nuestra empresa nos ha sido imposible quitar la dirección IP de esa Lista Negra, porque no ofrecen esta posibilidad, motivo por el que no es una Lista Negra confiable.

Le recomendamos ponerse en contacto con Telefónica para más información.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Arsys deu estar rivalitzant amb Telefónica, i per això Telefónica/Terra posen els ServidoresDNS.Net a la llista negra.

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet