Proper pas: Fer la vida més fàcil als nostres clients gràcies al programari lliure

Aquesta tarda m'ha trucat un client, dient que s'havien de penjar unes fotos al web que m'encarrego jo mateix de mantenir.

El fitxer ocupa cap a 200Mb. i no sabia com enviar-ho... els hi he dit... cap problema... crea'm l'arxiu comprimit que haig de descarregar-me, em dius el nom que li has posat i el deixes a la carpeta compartida de l'empresa.

En aquesta empresa tenim un linux virtual mitjançant el qual m'he connectat remotament, l'he connectat al servidor d'arxius intern i, amb protocol segur, m'he descarregat l'arxiu de fotografies. Ara ja estic preparant el passi de fotos, amb el fitxer descarregat.

Quina manera més fàcil de facilitar la vida als nostres clients, garantint una gran seguretat, no?

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet