Generant Marca. INATICA

Fins fa relativament poc, les entrades a la meva web empresarial eren degudes a gent que cercava els productes que venc.

Actualment, la paraula més important de recerca a través de la que accedeixen a la meva plana web, és inatica.

Això demostra que és important revisar mínimament les estadístiques per veure quin profit estàs traient de la teva web.

Actualment veig que he creat una marca, que els meus clients estan contents amb aquesta marca i que amb un alt grau de probabilitat, continuaran amb ella gràcies als bons resultats obtinguts, servei, etc...

- Sempre ho dic als meus clients. Revisa com a mínim un cop al mes les visites de la teva plana web (jo ho faig a diari). Et donen moltes pistes de la salut de la teva empresa i del camí a seguir.

Comentarios

Artículos más populares

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.