L'ús de GNU/Linux estalvia problemes a les empreses

La setmana passada, estava xatejant amb una persona que deia que havia portat el seu llapis usb a una impremta per què li imprimissin uns treballs. La impremta es va negar a introduir el seu USB en els seus ordinadors, al.legant que havien tingut molts de problemes deguts als virus dels USB.

Jo li vaig respondre que el que havien de fer és tenir un petit ordinador dedicat a aquest tipus de coses, per protegir el seu sistema informàtic, però clar, instal.lat amb GNU/Linux, i si no volen invertir en més maquinari, la virtualització pot ser la solució a aquest problema.

Això que us dic és important: Jo tampoc fico cap USB aliè als meus ordinadors, a no ser que el sistema operatiu sigui GNU/Linux. La protecció de la xarxa és el més important en una empresa, i gràcies al GNU/Linux, m'estalvio un munt de problemes.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet