Jornada de reducció de costos. Èxit total.

Si jo ja trobava interessant la xerrada d'aquest matí, la gent que ha assistit i m'ha escoltat, l'ha trobat molt més que jo.

Sabeu que quan la xerrada acaba, alguna gent es comença a aixecar per marxar i llavors és una cadena... comencen a marxar uns... altres... fins que et quedes sol. En aquesta xerrada tothom ha aguantat fins al final, fins que ha passat tot el torn de preguntes i tothom esperava què hi havia més.... Bona senyal.

Em van dir que l'altre xerrada que es va fer, ningú va preguntar res... aquesta vegada com a mínim van ser unes 10 preguntes (el 95% en relació a la meva xerrada), o sigui que la gent estava interessada i estava participativa.

Si haig de qualificar aquesta jornada entre un 1 i un 10, la qualifico d'un 10... estic a l'espera de veure què ha qualificat el públic assistent, a veure si he aprovat o he suspès ;D.

Us deixo amb unes imatges de la xerrada: http://picasaweb.google.es/rafamartin10/ReduccioCostos2009SabadellCentrem#

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet