L'Open Source, poc a poc, va formant part de les nostres vides.

Avui, en una xerrada de tic.cat a la Cambra de Comerç de Girona, on es parlava de diferents certificats que les empreses poden obtenir, m'ha sorprès el fet de que en algun moment de la xerrada, han dit que inclús, hi havia software que ja complia algun d'aquests certificats, i que era open source.

Poc a poc, el software més utilitzat va prenent forma d'open source. Només hem de donar temps al temps.

La foto és de la meva xerrada sobre reducció de costos, just abans d'explicar a les empreses els avantatges d'utilitzar un Firefox (open source) davant un Internet Explorer.

Comentarios

Toy folloso ha dicho que…
Rafa, acabo de desinstalar el Firefox per segona vegada. El sistema de pestanyes va bé, però m´anula la barra Google y els "Favoritos", de més bon manejar que els seus "Marcadores".
Encara que només el 2% de les meves visites emprin el Linux, m´agradaria que triomfés, más que res pels 200 euracos que em costarà el nou "7", quan el XP sigui obsolet.
Rafael Martín ha dicho que…
Doncs si... 200 'euracos' sense comptar l'office (cap a uns 300€ més) i d'altre software que hi vulguis instal.lar.

Tot i així, hi ha altre tipus de software que pots emprar, com l'opera, tot i que, acostumat al firefox, jo no el canvio (espero que no em deixi de funcionar la barra del google ;D)

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet