Va de visites d'amics

Sembla mentida... Com veieu al blog, gairebé cada setmana hi ha alguna visita d'algun amic, i aquesta setmana s'emporta la palma.

Ahir em va venir a visitar aquesta parella. Els conec de fa temps. Havíem treballat junts a la mateixa fàbrica i en Josep Mª (Sabrí pels amics) havia estudiat amb mi Formació Professional (administratiu... i jo el que volia fer era informàtica, em moria de ganes, però no podia ser. Bé... m'ho vaig haver d'empassar i ara ja està). També anàvem a la mateixa colla de festa, vam estrenar, per cert, junts els nostres primers ciclomotors, amb l'Isidoro i en Toni, ... en fi... aquella època esplèndida de joventut.

Feia temps que no ens parlàvem tot i tenir els nostres telèfons... la feina, la família, etc... són d'aquelles coses que vas deixant, però que un dia t'enrecordes i tens ganes de parlar, o trobar-te amb aquella persona. Per això ells, que estaven de vacances, van decidir que havia arribat un d'aquests moments i van venir a visitar-me.

Gràcies a les noves tecnologies, avui tinc un contacte gairebé diari amb ells, a través del servei de missatgeria instantània (Messenger, Skype, Gaim o com li volgueu dir).

Les noves tecnologies et fa sentir cada vegada més a prop de les persones que t'envolten... amics, família, o inclús els proveïdors i clients. Gràcies a això, vaig rebre d'ell, per exemple, les fotografies del concert de'n David Bisbal a La Bisbal d'Empordà, que es van publicar a torroellaestartit.com.

Com no... també els hi vaig regalar unes quantes còpies del GNU/Linux Ubuntu, i van flipar amb la història del programari lliure. Aquí els veieu, posant expressament al costat del servidor d'inatica.com.

Em quedat un altre dia per dinar o sopar. Ja us explicaré. De moment dono gràcies a les noves tecnologies per apropar-nos cada dia més a totes aquestes persones.

PD: Demà dijous tinc una altra visita d'un altre amic... a aquest altre no caldrà regalar-li Linux Ubuntu's. Ja us explicaré.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet