Tecnologia en estat pur
Aquest cap de setmana s'ha celebrat la 41a. Travessia Illes Medes - l'Estartit, organitzada pel Club Nàutic Estartit.
He tingut la sort de poder preparar tot el sistema i automatitzar els recursos per agilitzar qualsevol gestió que la mateixa generés.
1) Els interessats en la travessia s'inscriuen a través de la web:
- Paguen a través d'un TPV Virtual
- Reben directament el seu dorsal
- Reben un correu electrònic amb les dades de la seva inscripció
- El club reb el mateix correu electrònic amb les dades de la inscripció.
2) El Club obté directament els llistats preparats per imprimir
3) Els participants, quan arriben al club, només s'han d'identificar i recollir el material (gorro, Xip de radio freqüència, etc...). Cada un d'ells ja ha pagat prèviament per internet i té el dorsal que el sistema els hi ha assignat.
4) Els jutges ens faciliten el fitxer final per poder penjar directament la classificació final (quan els guanyadors estaven recollint els premis, la classificació es va penjar a la web, obtenint el llistat per penjar al taulell per qui volgués veure la seva posició).
5) Una vegada entregats els premis, es procedeix a l'enviament massiu dels SMS als participants, que reben la posició en que han quedat, amb el temps que han fet.
No us podeu imaginar veure les 590 persones que van participar, totes juntes, i tot perfectament coordinat i organitzat, en part, gràcies a les noves tecnologies, que han facilitat molt la feina del Club. Aquest volum de gent et fa veure l'important que és fer les coses bé.
Per cert... em vaig trobar amb l'agradable sorpresa de l'Amat Artigas (de fet, va se ell el que em va trobar a mi), al que dono tot el meu suport. És un exemple de lluitador i les noves tecnologies han fet que ens poguéssim conèixer abans que en persona. Va ser el primer dia que ens coneixem amb carn i os. Les noves tecnologies et fan viure a vegades moments molt màgics, com aquest.
Feina feta (i ben feta)!!!!
He tingut la sort de poder preparar tot el sistema i automatitzar els recursos per agilitzar qualsevol gestió que la mateixa generés.
1) Els interessats en la travessia s'inscriuen a través de la web:
- Paguen a través d'un TPV Virtual
- Reben directament el seu dorsal
- Reben un correu electrònic amb les dades de la seva inscripció
- El club reb el mateix correu electrònic amb les dades de la inscripció.
2) El Club obté directament els llistats preparats per imprimir
3) Els participants, quan arriben al club, només s'han d'identificar i recollir el material (gorro, Xip de radio freqüència, etc...). Cada un d'ells ja ha pagat prèviament per internet i té el dorsal que el sistema els hi ha assignat.
4) Els jutges ens faciliten el fitxer final per poder penjar directament la classificació final (quan els guanyadors estaven recollint els premis, la classificació es va penjar a la web, obtenint el llistat per penjar al taulell per qui volgués veure la seva posició).
5) Una vegada entregats els premis, es procedeix a l'enviament massiu dels SMS als participants, que reben la posició en que han quedat, amb el temps que han fet.
No us podeu imaginar veure les 590 persones que van participar, totes juntes, i tot perfectament coordinat i organitzat, en part, gràcies a les noves tecnologies, que han facilitat molt la feina del Club. Aquest volum de gent et fa veure l'important que és fer les coses bé.
Per cert... em vaig trobar amb l'agradable sorpresa de l'Amat Artigas (de fet, va se ell el que em va trobar a mi), al que dono tot el meu suport. És un exemple de lluitador i les noves tecnologies han fet que ens poguéssim conèixer abans que en persona. Va ser el primer dia que ens coneixem amb carn i os. Les noves tecnologies et fan viure a vegades moments molt màgics, com aquest.
Feina feta (i ben feta)!!!!
Comentarios