Ja que ets aquí... si són 5 minuts

El comentari d'en Miquel de l'article anterior m'ha fet venir al cap una història que vaig llegir fa un temps. Es titulava així 'JA QUE ETS AQUÍ.... SI SÓN 5 MINUTS'. La típica frase que tot informàtic ha d'assumir que forma part de la seva carrera.

Fa uns mesos, publicava al butlletí de torroellaestartit.com l'article dels companys d'imatica.org. Aquest article era una reivindicació dels informàtics, el vaig llegir i em vaig veure reflectit... crec que si més d'un informàtic ( i de dos, i de tres, ....) se'l llegeix també s'hi veurà reflectit, i els NO informàtics, també s'ho haurien de llegir per entendre'ns.

Al final de l'escrit, no em vaig poder resistir i vaig afegir unes paraules respecte als ridículs marges del hardware informàtic, per accentuar l'odissea de sobreviure de qualsevol informàtic dintre d'un mon abstracte. Parlant amb diferents botigues com infomoltmés i Magdaprats del meu poble, coincidim en tot... això vol dir algo, no?

Tant de bo la informàtica funcionés com hauria de funcionar... m'agrada la informàtica, però el que no m'agrada és tota la problemàtica que comporta. És com si un mecànic canviés una roda, fos incompatible amb el vehicle (tot i que en les instruccions de la roda assegura que funciona amb aquest vehicle), instal.les una altra roda i deixa de funcionar el comptaquilòmetres així per les bones... és horrorós.

Us he preparat un document .pdf per què us el pugueu descarregar. Que disfruteu amb la lectura.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet