D'on prové el nom d'inatica.com?

La història és força curiosa i comença fa uns 7 anys.

Un dia, un amic del irc #Girona (el xat que únicament existia per aquell temps), em va explicar que en Guillem Alsina (un altre persona important del irc #Girona), havia enregistrat un domini. Es deia imatica.org. I la cosa va quedar així.

Uns mesos després, potser mig any, vaig decidir enregistrar el meu propi domini. Volia un nom que fos idèntic tant en català com en castellà, relacionat amb internet i informàtica. D'aquí va sortir el nom del meu domini a INternet i informÀTICA. La qüestió és que sonava bé. Lògicament em sonava bé per què feia uns mesos em van comentar el domini dels amics d'imatica i el meu nom era molt igual al seu, però no hi vaig caure... ja ni m'enrecordava del domini d'ells.

Uns mesos després, la mateixa persona que m'havia dit lo del domini d'imatica.org, va quedar parada quan li vaig dir el nom del meu domini, i llavors ell em va recordar que en Guillem havia enregistrat l'altre i llavors vaig caure el per què em sonava bé el nom d'inatica.com. Ràpidament, vaig agafar el telèfon i el vaig trucar, comentant-li el que havia passat. Li va fer molta gràcia, a més, em va dir, que senyal que s'ha encertat bé el nom (tant per a ell com per a mi).

Molta gent m'ha comentat si tenim algo a veure per la semblança. Doncs no.... de totes maneres no vol dir que no ens parlem amb imatica, simplement que sóm dues empreses diferents. Moltes vegades he escrit emails a en Guillem i ell a mi. Ens uneix la mateixa amistat que quan fèiem xat al irc. Això no ha canviat, inclús hem col.laborat en projectes que teníem en comú.

La casualitat i la meva poca memòria (ojalà fos tan fàcil com canviar-la com la dels ordinadors), ha provocat la coincidència gairebé idèntica dels dos noms, però que fa que gràcies a això molta gent ens conegui tant a un com a l'altre.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet