A la recerca de premis


Ja tornen a estar aquí els premis E-TECH.

L'any passat vaig tenir sort al rebre el Premi a l’excel·lència en el tractament lingüístic (veieu notícia) , amb el portal vimmocat.com.

Quan us diuen que heu rebut un premi, t'omples d'orgull... és un reconeixement cap a tu i cap a la teva empresa, i és una manera de recompensar l'esforç que fas, però quan veus que altres persones o empreses surten vàries vegades (en Didac Lee va sortir a recollir un munt de premis, no sé quantes vegades, vaig perdre el compte), veus que encara queda molt de camí per córrer, però bé... vas content i satisfet amb el teu premi.

Aquest any ja tinc preparat el projecte a presentar.... bé diferents projectes per a 4 categoríes:

1) Projecte empresarial basat en Noves Tecnologies

El que presento és un projecte basat en web i dedicat a la comunicació dintre de l'empresa. Més endavant us el revelaré. Li he donat el nom de Plataforma de comunicació Comunicàtica.

2) Aplicació de les Noves Tecnologies a l'empresa.

Es tracta d'un seguit d'aplicacions que he anat fent al Club Nàutic Estartit. Les noves tecnologies aplicades al club, han aconseguit minimitzar la seva feina en diferents temes, com en la travessia que està actualment a ple rendiment (veieu la notícia amb els detalls).

També aquest any han estrenat la pasarel.la de pagament pels cursos de vela. A la web apareix l'stock real dels vaixells que tenen disponibles per a realitzar els cursos, i tot es realitza virtualment.

A part d'aquestes dues tecnologies, també s'ha aplicat el sistema de comunicació a l'empresa, esmentat en el punt 1, Comunicàtica.

3) Millor iniciativa en l'administració local.

Aquesta eina es basa amb la plataforma Comunicàtica, però adaptada per coordinar les diferents àrees d'un ajuntament, podent crear l'agenda cultural mensual, mitjançant les dades que s'han anat introduint a l'eina.

4) Premi a l'excel.lència en el tractament lingüístic en català.

Aquesta categoria té una mica de trampa, ja que tots 3 projectes anteriors entren automàticament en aquesta categoria, ja que estan desenvolupats en la llengua catalana.

L'altre dia, quan estava donant voltes als projectes a presentar pels premis e-tech, vaig rebre una carta del Govern d'Andorra. Es tracta de la documentació a omplir per a presentar-me al Premi internacional del Govern d'Andorra per al desenvolupament empresarial. M'ha vingut al pèl al tractar-se d'aquestes mateixes dates.

Presentaré el projecte Comunicàtica. És la primera vegada que participo en un concurs internacional, i no aspiro a guanyar res, ja que hi haurà de segur projectes molt bons i molt més desenvolupats que el meu, i, sobre tot, a nivell internacional, però no per això, s'ha de deixar de participar. A vegades els projectes que menys t'ho penses, surten guanyadors.

Els premis només adornen la imatge d'una empresa, però el més important és el servei que dóna aquesta empresa als seus clients. Actualment la meva empresa no necessita de premis, ja que el millor premi que tinc fins al moment és l'afecte que em tenen els meus clients (i jo a ells) i la seva fidelització, però si puc envoltar als meus clients, juntament amb la meva empresa, d'aquests premis, crec que és donar-lis com una garantia extra, i això sempre és bo.

Així doncs... a pels premis, a veure si tenim sort!!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet