Els meus temors es confirmen

Avui veig a TV3 la tertúlia del Matí. 48 hores després de l'apagada a Barcelona, molta gent continua sense electricitat.

La meva por és no tenir-ne per poder treballar... imagineu-vos el món de la informàtica, col.lapsat per falta d'electricitat. No m'ho vull ni imaginar. Ara requerim més que mai d'energies alternatives, netes, no contaminants, productives, i crec que l'impacte visual hauria de quedar en segon pla... m'agradaria veure molins de vent generant electricitat al cim del Montgrí, moguts per la tramuntana. No quedarien molt macos, no, però els nostres ulls veurien com es genera l'electricitat que consumim a casa, netament, el Montgrí ens portaria energia a les nostres llars.

Depenem tant de l'electricitat que se'm fa impossible pensar que pot arribar un dia en que podem quedar col·lapsats, i arribar al no res, cero, s'ha acabat. Què serà llavors de les noves tecnologies? tindran sentit? Només espero gaudir d'aquests últims corrents elèctrics abans que s'acabi per poder escriure aquestes línies. M'imagino el calvari que estan vivint els barcelonins amb aquesta falta d'electricitat.

Que no arribi aquest dia, que no arribi...

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Si home i podem demanar que la MAT passi per les medes....
Rafael Martín ha dicho que…
No es demana en cap cas la linia MAT que passi per aqui, però això és el que em refereixo... la gent prefereix no saber si l'energia que consumeix prové de centrals nuclears a saber que es podrien generar amb energies alternatives (encara que faci mal als ulls, però que siguin netes).

Només m'agradaria que donéssiu alternatives. Amagant els problemes no es solventen, i crec molta gent trobaria a falta les comoditats d'avui en dia... l'aire condicionat, el motor depurador de la piscina, els esparsors automàtics, ... jo no tinc res de tot això, però m'agrada poder escalfar el biberó de la meva nena amb electricitat, que és un moment, i no haver d'anar a buscar llenya i esperar que bulli l'aigua per poder-li donar.
Anónimo ha dicho que…
Doncs el problema potser són aquestes comoditats que esmentes, jo no permetre que am posin un molins al montgrí pq quatre senyorets tinguin piscina, aire condicionat o esparsors pels seus jardinets.

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet