Inatica.com aconsegueix el Certified Partner d'Spamina

Sóc distribuïdor d'aquest producte (spamina) creat per Intercom Girona.

La meva empresa inatica.com ha aconseguit el certificat que facilita Spamina sobre els seus productes: el Certified Partner.

Aquest certificat dóna garanties de poder instal.lar les aplicacions 'a casa del client'.

Durant la jornada ens van explicar diferents aspectes, com l'ús intern del sistema, on ens van explicar que s'utilitzen diferents parts de Programari Lliure, el que fa que l'eina, s'entengui que funcioni de la manera tan eficaç com ho fa. És una garantia i una tranquil.litat saber que el nucli del sistema utilitza el programari lliure.

Ja veieu... si estàveu utilitzant aquesta eina, segur que em direu que funciona. Un altre punt a favor del programari lliure, i un altre per spamina.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
gràcies per la confiança Rafa! :-)
Rafael Martín ha dicho que…
Hola Dídac.

La confiança és deguda a que realment és un producte que funciona, i com funciona, hi confio plenament.

Molts clients m'ho han dit... és un producte que realment fa el que ha de fer... parar l'spam i els virus, per tant, el millor reconeixement del producte, són els comentaris dels meus propis clients... i no m'estranya que funcioni tan bé. Lògicament, com explico al blog, utilitza molt programari lliure. Es nota molt aquest tema, i per això no m'estranya la seva seguretat, estabilitat, etc. Amb més raó defensaré el producte.

Espero, de veritat, poder oferir-lo als meus clients durant molts anys.

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP