Telefònica insistent amb el seu IMA GENIO

Telefónica de España està que treu les urpes.

Avui m'han TORNAT a trucar per implantar IMA GENIO (i que consti que ho poso per separat per l'actitud del comercial) al meu sistema.

M'ha començat a dir que si em costa el servei x euros... jo els hi he dit... si vostè em diu que em costa aquests euros... per què m'ho pregunten? ja ho haurien de saber.... Doncs el tiu de telefònica se m'ha emprenyat... m'ha cridat per telèfon... i jo he callat.... me escucha??? li dic... ara si... abans no... però ara, amb aquest to... doncs si.

Em torna a dir el mateix... li vaig donant llargues... fins que em diu que m'implantaran l'IMA GENIO. Jo li dic que un autònom com jo no en necessita... a més, em vaig comprar el hardware que jo crec necessari per la meva empresa, no el que m'impossa telefònica, i que si em mantindràn la IP FIXA. Em diu que la IP costa 12€ i jo li dic que no.... que sóc dels primers i no s'ens cobra, em diu que es possarà un tècnic en contacte amb mi i jo li dic que no entenc què en treurà la meva empresa de tenir IMA GENIO al despatx.... tut, tut, tut, tut.... el responsable comercial em va penjar.... bé.... així és telefònica... o com diuen d'altres.... TIMOFÒNICA.

Per cert... el de la foto sóc jo fent el pallasso... no són els de la companyia..... ells poder són pitjors. :D

Comentarios

Guillem Alsina ha dicho que…
Si, realment fots por, sembles "La Masa" :-D
Rafael Martín ha dicho que…
Si.... i mola ^_^

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet