I jo que li donava les culpes al TOM TOM

Tinc un TOM TOM que em guia per allà on haig d'anar.

Avui he hagut d'anar a una acadèmia de Blanes, on he començat un curs de Xarxes, i ja coneixeu la llei de Murphy. Avui que el necessitava per arribar a puesto, m'ha fallat.

Ahir al vespre el vaig connectar al meu PC per actualitzar-lo i carregar-lo, programar el carrer de destí, etc...

Avui al matí, que havia de sortir cap allà, amb el cotxe engegat al matí i esperant que s'engegués él TOM TOM, em preguntava l'idioma. Jo li deia el català, després no sé qué, jo li deia no se quant, fins que arribava al punt d'escollir la veu. La seleccionava i directament es reiniciava. He provat com 4 o 5 vegades abans de donar-lo per inútil, però he marxat cap a Blanes, amb 'paradero desconocido'. Sort que al vespre, vaig utilitzar el Google maps i vaig situar-me en un plànol per arribar a puesto.... He arribat, he pagat la zona blava i l'acadèmia estava just al darrera.

Dexieu-me explicar un tema polèmic.... realment les dones no es saben situar en un plànol, però és que els homes no sabem posar una rentadora, i és així per naturalesa. No volguem canviar-la per què la natura és sàvia i ens ha fet diferents, ens agradi o no (encara que sempre hi ha exepcions, ok?). Però ho he comprovat en les meves pròpies carns, intentant ignorar-lo, però és impossible... és així.

Bé... al tema que ens concentra avui... jo li donava la culpa al Tom Tom (que per cert,... porta Linux i m'estranyava), fins que he arribat al despatx, l'he connectat al PC i he vist que.... TENIA 0MB LLIURES d'espai!!!!. Ara sé per què no funcionava. Simplement he borrat alguns fitxers d'idiomes que no utilitzava i ja està... torna a funcionar.

I jo que li donava les culpes al TOM TOM i era jo que no li deixava treballar!!!!

Comentarios

oriolsbd ha dicho que…
Molt bo. :-)

Per cert, Rafael. Com actualitzes el TomTom? Es pot fer des de GNU/Linux? Jo no he trobat com fer-ho (el TomTomHome no detecta el dispositiu amb Wine) i no tinc més remei que fer-ho amb una màquina virtual amb Windows.

Salut!
Rafael Martín ha dicho que…
Doncs no ho he provat amb Linux, ja que directament l'utilitzo amb l'únic Windows del despatx i no he fet cap prova amb altres sistemes, o sigui que en poca cosa et puc ajudar. Pots intentar preguntar-ho a la llista Gilug (www.gilug.org) a veure si tens més sort.

Si en treus algo interessant, no estaria de més comentar-ho :)

Gràcies pels comentaris!!!!

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP