Tan fàcil com fer un camp de text

Aquest missatge me l'he trobat quan he entrat a la meva zona d'adwords.

M'indica que puc ficar un comentari a cada client. Coses tant senzilles com això solventarà molts de problemes futurs.

Aquesta mateixa idea, la vaig tenir amb 'La Caixa' (i entre vosaltres i jo.... això de parlem-ne, poca cosa). Els hi vaig dir que seria fabulós que al costat de cada compte poguéssim introduir un petit text com a nota aclaratòria d'aquell moviment (paga restant factura 540x. per exemple).... res... amb 50 caràcters, la majoria de vegades en tindríem prou, però ens solucionaria qualsevol dubte que ens pogués sorgir més endavant, gràcies a la nota aclaratòria, però res... em van respondre que gràcies i que estaven treballant en millorar, però que de lo que he demanat, doncs res de res.

Google ho ha fet, i no era tan difícil, no? doncs gràcies google, i que espero que preneu nota del tema, 'La Caixa'.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet