Nou curs. Contactes comercials a Internet

Aquests dies estic impartint un curs a l'acadèmia Xaloc, de Palafrugell.

El curs tracta de saber extreure i manegar els contactes comercials a Internet, i de moment s'ha obert l'interès pel mateix.

S'explicaran temes de com trobar la informació que es vol, mitjançant cercadors (bàsicament Google), directoris, etc... i alguna eina per organitzar-los, com el SUGARCRM, basat en programari lliure, o una eina per vendre per internet als nostres clients, com l'OSCommerce.

Precisament, tinc un client que, just quan em proposaven el curs, m'havia demanat alguna eina per organitzar els seus contactes, i li vaig aconsellar el SugarCRM.

Hi ha molt bones vibracions amb aquest curs i crec que el podrà aprofitar el petit comerciant.

Una de les preguntes que em va sorprendre és que deien que eren petits comerciants LOCALS, i que no podrien competir contra les grans empreses. Jo els vaig puntualitzar que el seu negoci a Internet no té res de LOCAL. Només vull que us quedeu amb unes paraules ben certes, i us ho dic per experiència pròpia: UN NEGOCI A INTERNET NO TÉ MIDA. A INTERNET TOTES LES EMPRESES SÓN IGUALS.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet