Els reconeixements dels clients tenen més valor que no pas els premis

Aquesta imatge que veieu és un moment de la meva xerrada del curs de Contactes per Internet, que vaig fer a l'acadèmia Xaloc de Palafrugell.

Parlant amb el gerent i analitzant els ROI (Retorn de la Inversió), detectes diferents punts.

Em comenta que algun dels assistents li havia dit que 'ojalà' fos jo el professor de futurs cursos que puguin sorgir.

Gestos com aquests demostra que la qualitat és un valor afegit a l'activitat de l'empresa. Hi ha professors que volen i no poden impartir cursos, i jo que en puc, moltes vegades, per manca de temps, els haig de deixar còrrer.

La veritat és que disfruto molt amb la formació, impartint-la i veient que la gent del meu voltant acaba sortint de l'aula sabent un xic més, sense necessitat d'empollar.

Analitzant els premis que m'han donat últimament i els comentaris que m'han fet com aquest gerent de l'acadèmia, potser em quedo amb el comentari del gerent de l'acadèmia... M'assegura realment que la feina que faig, la faig bé.... el premi és només un reconeixement a que la proposta que s'ha presentat reuneix unes certes qualitats, però mai s'assegura una implantació 100% efectiva de la mateixa, per tant, el valor real és el que et fan arribar la gent del voltant i no els premis que puguis arribar a tenir, ja que aquests últims, .... no parlen.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet