com un profeta

El 12 de setembre del 2007 publicava un post parlant sobre el futur de la tecnologia. El vaig dedicar què apostes? Avui puc dir que s'està fent realitat el que jo estava dient llavors. Parlava de les aplicacions via Internet. Deia que tant les dades com els programes estarien a Internet i nosaltres només utilitzaríem eines virtuals, sense tenir gairebé res instal.lat a l'ordinador i sense preocupar-nos de les còpies de seguretat, ja que ho farien terceres empreses. Això, avui ja té nom, es diu Cloud Computing, i diuen avui que és una tendència. Jo ho vaig anunciar fa més de 10 anys, el que passa és que no va quedar enregistrat per què va sortir en una conversa que vaig tenir aproximadament fa uns 12 anys amb en Guillem Alsina, parlant exactament d'aquest tema. Doncs res... espero encertar moltes més com aquesta. La veritat és que aquest tema l'he vist sempre clar :)

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet