Openoffice guanya mercat

Acabo d'arribar d'una botiga d'informàtica, on he comprat un Office 2007 i un Windows Xp per a instal.lar a un client meu.

Jo vaig recomanar a aquest client que provés l'openoffice, però era reaci a canviar, doncs cap problema, que pagui i tindrà l'office.

A la botiga, estava escoltant que li explicaven a un senyor que l'office 2007 podia crear fitxers que d'altres office de Microsoft no obririen, i que per anar bé, s'hauria de quedar el 2007 o bé, instal.lar l'openoffice que obriria tants els de Microsoft com els propis estàndards lliures.

Després, he anat a una botiga a fer unes compres, que a la vegada també és client meu, i, sense comentar res, em diuen que cada vegada més, rep fitxers creats amb l'openoffice.

Openoffice està guanyant terreny. Jo ja no m'enrecordo com funciona l'office de Microsoft per què em vaig acostumar a l'openoffice. I tu... encara no l'has provat?

A QUÈ ESPERES????

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet