Microsoft Guanya

Des de sempre les persones que m'han preguntat sobre què recomanaria jo, ha estat sempre la mateixa... si vols un windows, el compres, i si vols un office també... Després em preguntaven... quant pot pujar això?... doncs... a veure... 360€ només de software per començar a treballar. Vaja.... em diuen els clients... pensava que això ja venia amb l'ordinador. Doncs no.

Què ha fet la majoria de clients? instal.lar-se ells mateixos un software pirata.... ara em truquen dient... rafa... tinc un missatge que m'apareix dient que és pirata i tal... Jo els hi dic el de sempre... que el comprin i s'oblidaran de problemes o que s'instal.lin un Linux.

Cada vegada més la gent em truca per instal.lar els seus ordinadors per culpa d'aquets missatges. I és veritat... Microsoft ha guanyat... ha fet cansar a la gent i a obligar-los a comprar. No val la pena instal.lar software pirata, ja que et surt més car les vegades que haurà de venir l'informàtic a 'arreglar-te' el problema que comprar-lo.

Si em voleu creure, feu-me cas. Si voleu un windows, compreu-lo... si voleu un office, compreu-lo, i si voleu tenir tot això i més gratuïtament, paseu-vos a Linux.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Imprimir etiquetas APLI en PDF desde PHP