Per molts anys, torroellaestartit.com

Avui és un dia especial, per què el meu portal torroellaestartit.com fa 3 anys.

Un 12 d'agost de 2004, vaig aprofitar el dia festiu per dedicar-lo a finalitzar el portal torroellaestartit.com.

La idea va sorgir un parell de mesos abans, quan una gran tempesta va passar per Torroella de Montgrí i va fer caure branques als carrers, teulats que volaven, etc... Amb la meva càmera vaig prendre unes imatges i vaig creure que això havia de quedar en la memòria del poble. Per això vaig decidir començar a fer el portal, i el 12 d'agost de 2004 el finalitzava, penjant els continguts a internet.

Avui són molts articles del portal que pengen a internet, referent al nostre poble, i tots ells fets desinteressadament moltes vegades per terceres persones que ajuden a alimentar les notícies del portal. El portal és un referent del poble i estic orgullós d'haver aconsseguit tot això.

Tenim un potencial impressionant amb internet i aquest portal és només una mostra del que es pot aconseguir si les coses es fan bé.
Per molts anys, torroellaestartit.com!!!

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.