Els problemes dels dominis multilingües


Avui s'engega el registre dels noms de dominis .es genèrics amb caràcters Multilingües (ñ, ç, l·l, à, ü, ...). Això significa que podem enregistrar per exemple cuñaaaaao.es.

El problema d'aquests dominis és que per poder escriure al navegador aquests caràcters, el nostre teclat els ha de tenir... i si anem a Paris i cerquem la Ñ, per exemple (que se suposa que hauria d'estar més extesa que no pas la Ç), què passarà?... doncs que no la trobarem al teclat... aquí està el problema.

També s'ha de dir que només funcionen amb les últimes versions dels navegadors Internet Explorer, Opera i Mozilla Firefox (lògicament, sempre recomano el tercer o bé el segon).

De totes maneres s'obren molts noms de dominis nous, encara que només sigui pel territori espanyol o català, que també és d'agrair.

Comentarios

Artículos más populares

Innovant. Nova taula tàctil convertible en punt d'informació 32'', 42'' o 46''

Detección de ondas sísmicas PKP del terremoto de magnitud 4,9 en Tonga desde España con un acelerómetro ADXL355 a 17,640 km de distancia

Objectiu complert. Openbravo POS ha estat a l'altura