Windows 7 pel Nadal

Llegeixo al 3cat24.cat que tindrem el Windows 7 pel Nadal. El millor de tot és la compatibilitat cap a l'anterior Windows XP (però no cap al Vista??? no m'estranya). Sembla ser que utilitzarem un sistema operatiu virtual Windows XP on podrem continuar tenint les nostres aplicacions per a XP... i jo em pregunto... Per què em cal un Windows 7 per treballar en una finestra de sistema operatiu virtual per al XP poden treballar directament sobre un Windows XP??? i em torno a preguntar... Realment necessito el Windows per treballar o en comptes d'estar patint sempre utilitzo el GNU/Linux i m'oblido de la major part dels problemes?????

De totes maneres, llegiu els comentaris que apareixen a la web del 3cat24.cat sobre el tema... com sempre, la gent parla del programari lliure :)

Foto: Reuters. Publicada a la pròpia web de 3cat24.cat

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet