100 DVD's en un sol disc hologràfic

Llegeixo en una revista digital que l'empresa General Electric ha aconseguit generar un disc hologràfic en el qual han emmagatzemat la informació de 100DVD's, ocupant el mateix espai físic.

Podrà guardar fins a 500Gb... i ja estan pensant en generar un disc que pugui emmagatzemar el doble, o sigui 1Tb aproximadament.

Jo encara recordo aquells disquets de 1,44Mb que tants anys van durar i que quan arribaves a casa del client potser ni els llegia el seu PC :)

Comentarios

Càndid ha dicho que…
Parles dels disquests d'1,44MB. ¿Que no vas conèixer els Floppy? Jo encara en guardo algun paquet per estrenar.
Salut,
Càndid
Rafael Martín ha dicho que…
Bones càndid... doncs si que els vaig conèixer... però gairebé va ser de passada, just que s'estaven imposant els d'1,44mb, per tant, vaig tirar per aquest camí i gariebé no vaig tocar els altres.

No els llencis, que valdran diners en un futur no molt llunyà ;D

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.