Notes aclaratòries sobre els posts anteriors

Veient l'interès sobre el tema i les ajudes que m'heu fet arribar, m'agradaria aclarir finalment, que no és Microsoft el que utilitza directament Linux, si no la empresa que aquesta ha subcontractat, Akamai.

Per què ho tingueu una mica més clar, Akamai té una xarxa de servidors per tot el món. Cerca el que està més proper i que té la informació que estàs demanant i et facilita, per exemple, els fitxers d'imatges d'aquella web. Aquests servidors són els que troba netcraft com a Linux. Això vol dir que des d'una altra ubicació del planeta, segurament els continguts ens els podria estar donant perfectament un Windows Server o qualsevol altre sistema operatiu, anant a cercar el mateix domini.

Tot i així, m'emprenyaria subcontractar una empresa que utilitza algun sistema que jo no voldria per a mi (tothom és lliure de fer el que vulgui, ojo), però vaja... al menys Akamai té força clar què és el que funciona bé.

Teniu a la Wikipèdia més informació.

Imatge: Wikipèdia.

Comentarios

Carles ha dicho que…
Bé segons tinc entés, Akamai té els seus servidors amb múltiples sistemes operatius per així evitar ser víctimes d'atacs massius a la xarxa.

I pel tema microsoft no descarto la idea que l'utilitzen, ja que siguen subcontractada i treballant en equip amb ells segurament els fan llicències especials més barates.

Que jo sàpiga oficialment treballen amb GNU/linux i FreeBSD

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet