Arriba a judici a Espanya l'intercanvi d'arxius P2P

Aquí teniu la notícia original del 3cat24.cat. Foto original del 3cat24.cat (fixeu-vos, sobre tot en els comentaris)

Jo em decanto al mètode compartir, no al mètode piratejar, però tot i així, els usuaris de la xarxa, presenten preguntes difícils de respondre degut als drets d'autor enregistrats i al saber què es pot fer i què no davant de diferents situacions.

El P2P existeix de fa temps i jo el comparteixo amb la resta sempre que sigui per intercanviar continguts lliures i ara diuen que això és il.legal... segur??? no sé senyors fins a on voleu arribar, però crec que no....

Si voleu saber el meu parer, tothom és lliure de cobrar el que cregui per la seva feina, inclús de regalar-lar, el que crec que no es pot fer, és que vulguis regalar una feina i no te la deixin regalar, que hagis comprat uns drets, que una altre persona també ho hagi fet, i que aquestes dues persones vulguin compartir aquests drets comprats i que no us deixin.... en fi... no podríem parar de dir bestieses d'aquestes.

Opineu vosaltres mateixos.... a mi em fa llàstima tot plegat.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet