L'Eurocambra aprova que només es pugui tallar la connexió a internet amb una ordre judicial

Amb aquest títol llegeixo al 3cat24.cat la notícia de que el parlament no tallarà directament la connexió ADSL a la gent que es descarregui mitjançant l'emule, software, cançons, vídeos, ... pirates.

Jo penso que utilitzar aquests programes no vol dir directament pirateria... jo els utilitzo per descarregar el programari lliure i descongestionar als servidors que allotja físicament els paquets originals de les distribucions GNU/LINUX, per exemple, i això no és pas pirateria.

Tot i així, França volia aprovar-ho. Jo ho desaconsello a la gent, però... quan vaig a la perruqueria (per poc cabell que tingui, a vegades la visito) i em comenten, que si l'emule, que si els ports, que si el wifi, que si.... els hi dic que no vagin per aquest camí, i que allà ells.

Això implica tot sistema operatiu (MS Windows, GNU/Linux, Mac, BSD, ...), però tot i així, crec que va en contra de que la gent pugi compartir el que creu que ha de compartir.

Crec que és una bona notícia.... a veure què passa ara.

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet