Susan Boyle. Una estrella que brilla molt. Més per dintre que per fora.

Moltes vegades, jutgem a la gent pel que nosaltres veiem, però aquesta vegada m'ha arribat al cor. Potser per la veu profunda o potser per la seva personalitat. De fet, m'ha fet recordar per què s'assembla molt i molt, amb aquests ulls que gairebé li desapareixen del rostre i amb aquesta cara rodoneta, a un bon amic de col·legi que vaig tenir quan fèiem formació professional. Si em diuen que és la seva mare, m'ho crec (menys pel seu accent escocès, clar).

Gràcies al portal youtube, aquesta escocesa de 47 anys i parada, ha rebut 20 milions de visites.

El públic del programa tipus 'operacion triunfo' la va rebre amb rialles, per la seva manera de ser, l'edat i tal com anava vestida, però el contrast va ser quan va començar a cantar, ja que en pocs segons, va deixar bocabadats a tothom (a mi també, que encara tinc la pell de gallina).

Estic convençut que serà una persona que arribarà al més alt de tot. Té una veu IMPRESSIONANT. Us recomano sincerament que veieu el vídeo (http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY) i que la jutgeu després, no abans.

Les noves tecnologies ajuden cada vegada més a llançar a l'estrellat a més artistes... ja ho veieu.... recordeu aquesta????:



Imatge extreta de: http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/celebritynews/5166795/Britains-Got-Talent-star-Susan-Boyle-gets-20-million-YouTube-hits.html

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet