Enregistrar programes de ràdio

Estic preparant (amb GNU/Linux, clar), un sistema per enregistrar aquest vespre un programa que fan a Ràdio Montgrí, on un grup del col.legi de la meva filla parlaran per la ràdio (avui en diferit i ahir era en directe, però no vaig estar a temps).

Com ho estic fent? Doncs ja veieu... uns altaveus connectats a la sortida de l'ordinador, i a l'entrada, un cable que està connectat a la ràdio sintonitzant l'emissora municipal de Ràdio Montgrí 107.1Mhz. D'aquesta manera, capturo el senyal i l'envio cap al software AUDACITY que està en català i és gratuït. D'aquesta manera generaré el fitxer .ogg per a poder reproduïr-lo properament.

Existeixen maneres de fer-ho automatitzat, però encara m'haig de posar a investigar-ho (el temps té la culpa, com sempre).

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.