Hi havia una vegada....

Hi havia una vegada un ordinador d'un cunyat, que s'havia canviat d'ordinador per què se li havia quedat petit (bàsicament per jugar a jocs de windows).

El cunyat del cunyat, o sigui, jo, li va traspassar a la seva mare, o sigui, .... la meva mare, que, després d'intentar instal.lar-li amb el Windows no sense problemes, la mare d'aquest últim, o sigui, la meva mare, va decidir comprar-se un de nou i deixar-se de problemes.

El cunyat del cunyat, o sigui jo, va dir... no pot ser que hàgim de llençar aquest ordinador.... hem de reciclar i pensar en el medi ambient... no pot ser que per culpa del windows, aquest ordinador acabi a la deixalleria, així que li vaig instal.lar el Fedora 10 i vaig començar a investigar temes d'àudio.... Aquest PC és el que ha enregistrat el programa de Ràdio Montgrí que us comentava en un post anterior, i ara és el que està escribint aquest post... o sigui... encara li queda vida.

Linux salva la vida de molts ordinadors i els converteix en verdaders ordinadors servidors.... Aquest, en concret, ha estat l'ordinador amb el que he fet les investigacions per crear una ràdio en directe....i ho he aconseguit... aviat podré oferir nous serveis a l'empresa gràcies a aquest ordinador.

Finalment aquest ordinador a fet algo més que jugar a jocs 3D i fer escrits amb MS Word... ha fet un pas endavant per aconseguir tirar endavant els projectes d'una empresa basada en serveis de programari lliure... ha aconseguit arribar al final d'un munt de pegues... de treballs... d'investigacions,... donant un fruit final.

No subestimeu la força del GNU/Linux!!!!

Comentarios

PellRoja ha dicho que…
Aquest vídeo descriu amb un toc d'humor el que expliques :P

http://video.linuxfoundation.org/video/1154

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet