Provant la nova Fedora 11 Preview

Estic testejant la versió 11 de GNU/Linux Fedora en el portàtil, mitjançant un Live CD que m'he descarregat.

Volia provar si em detectaria en el portàtil el wifi... i si... cap problema... no només el wifi, també la tarja de só, la tarja de xarxa, el bluetooth, la tarja gràfica que directament puc implantar amb el sistema d'escriptori 3D, ... fantàstic!!!

Aquest és el calendari per la versió final:

  • 3 de febrer de 2009: versió Alpha.
  • 24 de març de 2009: versió Beta.
  • 28 d'abril de 2009: versió Preview.
  • 26 de maig de 2009: versió final.


Us deixo amb els primers pantallassos (els efectes en viu de la webcam molen un 'tacote'... però et fan perdre molt de temps fent tonteries davant la webcam ;D. Per cert... això m'ha fet recordar que jo vaig tenir una de les primeres webcams a Girona i tothom havia de passar per allà davant a fer alguna que altre tonteria també... és normal... no us preocupeu si vosaltres també ho feu ):

http://picasaweb.google.es/rafamartin10/Fedora11

Comentarios

Artículos más populares

Clase en PHP para encender/apagar LED en Raspberry pi

Raspberry Pi. Encender/Apagar LED desde PHP. Acceso directo a los puertos GPIO ultrarápido.

Ja es poden veure els programes de 'REDES' de TVE2 per internet